PERSBERICHT: Carerix en Monsterboard verbreden hun samenwerking

31 maart 2015
Monsterboard en Carerix hebben beiden jarenlange ervaring om vraag en aanbod van arbeid online bij elkaar te brengen. Door hun specifieke focus op delen van de (Nederlandse) arbeidsmarkt vervullen beide bedrijven een rol in de keten om kandidaten en werkgevers bij elkaar te brengen.
Als commerciële partijen hebben zij echter ook oog voor MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen). Beide ondernemingen hebben hun kennis en netwerk ingezet om een bijdrage te leveren aan het project “Opstartbaan” dat gericht is om de kans te vergroten dat afgestudeerde jongeren op de Nederlandse arbeidsmarkt sneller een passende baan kunnen vinden. Opstartbaan.nl is een initiatief van Stichting De Broekriem, mede mogelijk gemaakt door Monsterboard en Carerix en naar een idee van Sterkteam. Het initiatief zal in april 2015 van start gaan.

Over Monsterboard

monster_board_flag_r_purp_rgb_lMonsterboard te Amsterdam is onderdeel van Monster Worldwide, Inc. (NYSE: MWW). Monster is al meer dan 20 jaar wereldwijd actief in meer dan 40 landen en marktleider in het in het succesvol verbinden van mensen en bedrijven om ze te helpen aan een betere baan of het beste talent. Monsterboard is pionier in de recruitmentindustrie met geavanceerde technologie in carrièremanagement, recruitment en talentmanagement en biedt een breed scala intelligente, digitale, sociale en mobiele oplossingen aan. Meer informatie is te vinden op: info.monsterboard.nl

Over Carerix

logo_carerixCarerix is sinds 2004 succesvol in het ontwikkelen van specifieke software voor het optimaliseren van het werving & selectie en detacheringsproces. Carerix heeft tot doel haar internationale klanten middels slimme oplossingen een voorsprong te geven in de arbeidsbemiddeling. Hierbij staat een optimale ervaring voor alle betrokkenen centraal.

Lees ook: PERSBERICHT Monsterboard, Carerix en DeBroekriem beginnen Opstartbaan.nl

Lees meer nieuws