• Nieuws

06 juli 2020

PERSBERICHT: Actief Interim live met ATS van Carerix

Rotterdam, 23 juni 2020 – Actief Interim, uitzendgroep binnen de Belgische uitzendmarkt, werkt vanaf heden met het ATS van Carerix, leverancier van slimme recruitment technologie voor bureau- en corporate recruitment teams. De keuze voor het recruitment platform van Carerix komt voort uit het verlangen naar snelheid, efficiëntie en frontoffice software. Carerix ondersteunt Actief Interim hierbij met het vinden, verleiden en matchen van talent aan vacatures.

Focus op groei en efficiëntie

Met de investering in een nieuw ATS voorziet Actief Interim al haar 80 vestigingen in België van een futureproof frontoffice systeem. Hierdoor kan Actief Interim zich verder focussen om de ambitie van top-5 speler op de Belgische uitzendmarkt waar te maken. De data uit Carerix zal worden gebruikt om verdere processen efficiënter in te richten. Daarnaast zullen onder andere dashboards een belangrijke meerwaarde bieden.

Waarom Carerix?

Volgens Actief Interim zijn met name de snelheid van het systeem en de persoonlijke aanpak vanuit Carerix onderscheidend. Met de keuze voor Carerix als ATS en hierbij de focus op frontoffice, kan Actief Interim haar werkprocessen beter en sneller inrichten.

“Carerix gaat verder in configuratie/parametriseerbaar, heeft goede referenties opgebouwd en heeft gebruiksvriendelijke integraties zoals VDAB/LinkedIn Browser.” – Sören Seels, Digital Solutions Manager bij Actief Interim.

Als aanvulling hierop maakt Actief Interim ook gebruik van het sterke ecosysteem van Carerix met diverse partneroplossingen. In samenwerking met onze partner HRlinkIT is de implementatie succesvol afgerond en werken de 450 medewerkers van Actief Interim vanaf heden met Carerix.

“Wij zijn trots een bijdrage te mogen leveren aan de ambities van Actief Interim, waarbij deze Go-live de basis is van gezamenlijke groei. Een sterk team!” –  Mark Hopman, Account Director Carerix.

Over Carerix

Carerix is sinds 2003 leverancier van slimme recruitment technologie voor bureau- en corporate recruitment teams. Carerix is een toonaangevende en internationale speler binnen de recruitment-, uitzend- en detacheringsbranche. Samen met professionele partners levert Carerix geïntegreerde state-of-the-art recruitment oplossingen waarmee onze klanten zich kunnen onderscheiden in de markt. Carerix bedient dagelijks meer dan 850 klanten en 15.000 gebruikers, verspreid over 17 landen. Naast de hoofdvestiging op locatie Rotterdam The Hague Airport, heeft Carerix ook een ontwikkellocatie in Kiev. Carerix is sinds 2018 onderdeel van de Pixid Group met vestigingen in Londen en Parijs.

Voor meer informatie: www.carerix.com

Over Actief Interim

Actief Interim is in 1988 opgericht als klein familiebedrijf. Inmiddels zijn zij uitgegroeid tot een uitzendgroep dat Actief is in 4 landen. In 2014 nam Actief Interim TIP Personeelsdiensten en Tence inzetbureau in Nederland over. Hierna volgen al snel Duitsland en België. Met deze groei als uitgangspunt is het de ambitie om uiteindelijk een top 5-speler te worden in de Belgische uitzendmarkt.

Voor meer informatie: www.actief.be/nl